Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult

Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult

Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult

Autor: Patrick Barwise, Sean Meehan

Traducator: Lia Potec

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-88749-9-4

Pagini: 224

An aparitie: 2008

Format: 14,5 x 20,5 cm

Pret: 42,00 37,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult - Patrick Barwise, Sean Meehan

Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult este un manifest pentru oamenii de afaceri de astazi, simplu si la obiect, care atrage atentia asupra fundamentelor, asupra a ceea ce conteaza cu adevarat in dezvoltarea unei afaceri.

Patrick Barwise si Sean Meehan argumenteaza ca o diferentiere de succes nu consta in oferta de produse unice, ci in categorii de beneficii generice, precum un bun service, livrare la timp si produse de calitate, pe care orice companie le poate oferi.

Secretul consta in a oferi toate acestea substantial si constant mai bine decat competitorii. Ilustrand acest tip de diferentiere orientata catre client prin exemple reale - luate din experienta a numeroase companii, printre care Toyota, P&G, Hilti, sau Ryanair, cartea Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult propune managerilor un cadru de actiune pe care acestia il pot utiliza ca sa:

  • inteleaga ce are de fapt valoare pentru clienti si de ce acestia cumpara marcile pe care le cumpara;
  • descopere nevoi de baza inca nesatisfacute, care nu asteapta decat o solutionare eficienta;
  • transforme insatisfactia clientilor intr-o imbunatatire a performantelor;
  • combine cu succes abordari traditionale in strategie si inovatie cu abordari ce ies din tiparele traditionale in publicitate si comunicare;
  • creeze in cadrul companiei o cultura a invatarii, in permanenta receptiva la nevoile in schimbare ale clientilor.

A fi unic poate aparea ca o perspectiva interesanta si atragatoare, insa nu este ceea ce va face din afacerea dumneavoastra un succes. Simply Better va arata cum cele mai simple asteptari ale clientilor pot conduce la rezultate extraordinare si de durata.

Patrick Barwise este profesor de management si marketing la London Business School (LBS). El s-a alaturat corpului profesoral de la LBS in 1976, dupa un inceput de cariera in cadrul companiei IBM.

Barwise a detinut o serie de pozitii manageriale in cadrul LBS, inclusiv cea de decan al facultatii, director pentru aspectele legate de absolventi, director al London Executive Programme si presedinte al Future Media Research Programme.

Sean Meehan este profesor Martin Hilti de Marketing si Managementul Schimbarii si director al programului de M.B.A. al IMD, Lausanne, Elvetia. Interesul sau in practica managementului orientat catre client s-a cristalizat la inceputul carierei sale in cadrul companiei Arthur Andersen, unde se ocupa de clienti din sectoare diverse precum petrol si gaz, media, vanzarea cu amanuntul si servicii financiare, si la Deloitte & Touche, unde a fost director de marketing.

Meehan a conceput si condus proiecte de dezvoltare manageriala pentru companii precum Credit Suisse, Hilti, Swiss Re si Toyota, etc. Cercetarea sa continua sa se concentreze asupra naturii si eficientei orientarii de piata si proceselor de creare de valoare pentru consumator (client).

Cuprins Simply Better. Cum sa castigi clienti si sa-i pastrezi oferindu-le ceea ce conteaza mai mult:

  1. Diferentierea care conteaza
  2. Cum vad de fapt clientii marca dumneavoastra
  3. Identificarea beneficiilor generice ale categoriei
  4. A inova pentru a conduce piata. Provocari
  5. Atentie: Gandirea in cadrul tiparelor traditionale nu functioneaza in publicitate
  6. Un mod de gandire orientat catre client
  7. Cum sa fiti pur si simplu mai buni

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

Coada lunga - De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate

39,00 37,00leiinformatii carte
Stiinta de a deveni bogat (audiobook)

Stiinta de a deveni bogat (audiobook)

26,00 24,00leiinformatii carte
Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze

Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze

49,00 45,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania