Librarie » Carti » Marketing - Publicitate » Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim

Autor: Sergio Zyman, Armin Brott

Traducator: Oana-Alexandra Petre

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-88749-8-5

Pagini: 320

An aparitie: 2008

Format: 14,5 x 20,5 cm

Pret: 31,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Sfarsitul advertisingului asa cum il stim - Sergio Zyman, Armin Brott

Felul in care companiile fac afaceri in ziua de azi nu numai ca nu imbunatateste situatia actuala, ci chiar o inrautateste.
In cazul advertisingului am putea spune ca lucrurile stau mult mai rau. In aceasta carte veti afla cum a murit advertisingul, ce l-a ucis si ce este de facut pentru reanimarea lui. Veti afla cum sa va analizati eforturile, cum sa va cuantificati rezultatele, sa inter-relationati cu clientii si ce sa faceti pentru ca afacerea voastra sa devina mai buna decat este in momentul de fata.

Dacă lucraţi în domeniul publicităţii, puteţi considera această carte un apel la trezire, un avertisment de genul: fie îţi schimbi modul de abordare, fie locul de muncă. Advertisingul nu înseamnă să câştigi Effie-uri sau Lei de aur. Înseamnă să faci bani pentru clienţii tăi, iar unii dintre ei — cei care vor citi această carte - s-ar putea să fie destul de iritaţi să vă vadă pe scenă ţinând în mâini statueta câştigătoare în timp ce vânzările lor scad.

Odată ce veţi fi citit această carte, veţi deţine cunoaşterea, imaginea de ansamblu, instrumentele şi instrucţiunile necesare pentru elaborarea strategiilor de advertising funcţionale şi pentru transformarea acestor strategii în afaceri de succes. Aşa că staţi prin preajmă şi veti avea ce învăţa!
Cuvintele categorice şi pline de sens ale lui Zyman ar putea fi şutul-în-fund de care avea nevoie această industrie.
PublishersWeekly

Ce pot să spun despre Sergio Zyman? Este un geniu, atâta tot!
- Warren Bennis

Zyman se întoarce la fundamentele advertisingului, pe care le gravează în piatră. El construieşte sau reconstruieşte casa advertisingului din temelii.
- Sir Martin Sorrell, Group Chief Executing, WPP

Eu sper că această carte este citită şi de CEO. Vor înceta astfel să îşi mai arunce preţioşii dolari pe reclame de 30 secunde şi vor începe să facă marketing adevărat.
- Philip Kotler

Sergio Zyman este dur şi ireverenţios. Perspectiva sa asupra evoluţiei advertisingului este vitală pentru oricine vrea să îşi construiască o afacere.
- John J. Dooner Jr., Preşedinte şi CEO al McCann-Erickson Worldgroup

Sergio este unul dintre puţinii oameni care consideră că problema reală a advertisingului este că întreg sistemul este defect. Şi el este singurul om din toată istoria acestei industrii destul de curajos (sau nebun) încât să încerce să-l schimbe.
- Sam Hill, cofondator al Helios Consulting Group

Sergio Zyman
este fostul chief marketing officer al The Coca-Cola Company şi autorul bestseller-ului "The End of Marketing As We Know it". Zyman a fondat şi condus Zyman Marketing Group, o firmă de top în domeniul consultanţei strategice, al aplicaţiilor software şi al resurselor educaţionale.
Printre clienţi se numără Dell, Kelloggs, McDonald`s, Sanofi-Aventis şi Vodafone. Sergio Zyman este în prezent Vice-Preşedinte al firmei de consultanţă în domeniul IT, Broadchoice, având clienţi precum Cisco Systems, AT&T sau British Telecom.

Armin Brott este coautor al mai multor cărţi de afaceri scrise de persoane renumite în industrie şi este totodată şi autor al unor cărţi foarte bine vândute. Printre titlurile publicate se numără "The Expectant Father: Facts, Tips, and Advice for Dads-to-Be", „The New Father: A Dad`s Guide to the First Year“ şi „The New Father: A Dad`s Guide to the Toddler Years“.

Cuprins Sfarsitul advertisingului asa cum il stim:

1. Prima victimă: cum am ucis advertisingul tradiţional
2. Succesul poate fi letal — nu te baza pe forţa mărcii tale
3. Pescuieşte unde are balta peşte
4. Celebritati, reprezentanti de imagine, simboluri: cand sa le folosesti si cand nu
5. Ambalajul: ultima ta sansa, profita de ea
6. A sponsoriza sau a nu sponsoriza: aceasta-i intrebarea
7. Media libera: aliatul nr. 1 sau cel mai aprig dusman
8. Cum sa-ti transformi angajatii in elemente ale mesajului si ale produsului
9. Practica ne omoara
10. Nu rata o alta sansa

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbari de proportii

The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbari de proportii

49,00 45,50leiinformatii carte
Buzzmarketing. Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci

Buzzmarketing. Fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci

49,00 46,00leiinformatii carte
Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand. Secretele unui direct mail de succes

Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand. Secretele unui direct mail de succes

79,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania