Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

Autor: Michael Newman

Traducator: Lavinia Zamfirescu

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 978-973-87488-2-8

Pagini: 396

An aparitie: 2006

Format: 13 x 20 cm

Pret: 50,00 46,50lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi - Michael Newman

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mana in creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si povestile din spatele catorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.

Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

"Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas in orientarea advertisingului in directia corecta."
- Al Ries, Presedinte Ries & Ries, coautor al cartii "Pozitionarea"

"Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate."
- Jim Aitchison, autorul cartii "How Asia Advertises"

"Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agentiei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa inveti cele mai importante 10 lectii de advertising.
- Anatoli Ciucurovschi, Group Creative Director, Saatchi & Saatchi Romania

MICHAEL NEWMAN este unul din cei mai mari oameni de creatie pe care i-a dat Australia. In calitate de Creative Executive la Saatchi & Saatchi, din 1996 pana in 2001, el a condus agentia in topul celor mai creative si a initiat perioada ei cea mai puternica de dezvoltare si succes financiar. in aceasta perioada, Newman a adus acasa o multime de Lei de la Cannes, incluzand singurul Aur al Australiei (si al retelei Saatchi & Saatchi) pentru televiziune in 2001.

Atat ca scriitor, cat si in calitate de Creative Director, Michael Newman a fost apreciat pentru contributia sa la branduri diverse precum Toyota, BP, BMW, Coca-Cola si Microsoft, printre multe altele. A tinut cursuri de advertising in toata Australia si in Asia.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Noi gandim. Inovatie de masa, nu productie de masa

Noi gandim. Inovatie de masa, nu productie de masa

49,00 44,00leiinformatii carte
In fruntea revolutiei

In fruntea revolutiei

55,00 51,50leiinformatii carte
Pe spatele servetelului

Pe spatele servetelului

55,00 52,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania