Noua pozitionare

Noua pozitionare

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin

Traducator: Cristina Ionita

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 978-973-88156-1-2

Pagini: 208

An aparitie: 2008

Format: 16,5 x 23,5 cm

Pret: 65,00 60,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume - Jack Trout, Steve Rivkin

Pornind de la principiul "Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor", Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.

La inceputul cartii Noua pozitionare este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.

In ultima parte a cartii Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing.

Citind Noua pozitionare veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).

Noua pozitionare. Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul in mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.

Jack Trout este presedinte la Trout & Partners LTD., o firma de strategie de marketing din SUA, care a oferit consultanta unor importante corporatii cum ar fi AT&T, Merck, IBM, Southwest Airlines si Warner-Lambert.

Steve Rivkin, renumitul specialist in naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15 ani, apoi si-a fondat propria firma de consultanta in domeniul comunicatiilor, in Midland Park, New Jersey. Rivkin & Asociates Inc. a lucrat pentru clienti cum ar fi Chase Manhattan Bank, Monsanto, Pfizer's Howmedica Inc. si Tiffany & Co.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Diferentiaza-te sau mori

Diferentiaza-te sau mori

49,00 46,00leiinformatii carte
Adevar, minciuna si advertising. Arta Account Planningului

Adevar, minciuna si advertising. Arta Account Planningului

60,00 55,00leiinformatii carte
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial compania pentru femei

Avon. Cum a fost construita la nivel mondial compania pentru femei

35,00 32,50leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania