Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze

Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze

Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze

Autor: Kjell Nordstrom, Jonas Ridderstrale

Traducator: Cristian Ionescu

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-88365-0-1

Pagini: 311

An aparitie: 2008

Format: 14,5 x 20,5 cm

Pret: 49,00 45,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze - Kjell Nordstrom, Jonas Ridderstrale

Funky Business se afla pe locul 16 intr-un top al celor mai bune carti de business din toate timpurile, conform unui sondaj Bloomsbury.
Manifest al noii generatii de lideri, si nu numai, Funky Business este o lectura obligatorie pentru cei care vor sa invete limbajul si retetele noii economii.
De fapt, in vremurile funky pe care le traim, suntem cu totii lideri, ne spun cei doi autori. Detinem controlul celei mai importante resurse a momentului: propriile creiere, iar batalia dintre ele este noul razboi rece.
Ca sa ne diferentiem de ceilalti, avem nevoie de strategii noi. Ca sa nu iesim din joc, trebuie sa iesim in evidenta.
Ce solutii avem pentru a fi competitivi?
"Sa refuzam competitia" - iata raspunsul paradoxal pe care ni-l ofera Nordstrom si Ridderstrale. Ne pierdem in multime daca acceptam sa alergam la un loc cu ceilalti.
Pentru a avea succes, trebuie sa fim diferiti, sa fim funky. Sa fii funky, inseamna sa iti folosesti din plin imaginatia. Pentru a fenta capcana intinsa de piata, trebuie sa facem apel la latura emotionala a fiintei umane, nu la cea rationala. Astazi, doar talentul face capitalul sa danseze.

Funky Business
a fost pana acum tradusa in peste 34 de limbi.

Thinkers 50, clasamentul global al celor mai importanti ganditori din domeniul managementului, ii plaseaza pe Nordstrom si Ridderstrale, autorii Funky Business, pe locul 9 in intreaga lume si pe prima pozitie in Europa in anul 2005.

Dr. Kjell Nordstrom este profesor la Stockholm School of Economics, un adevarat guru al lumii business, care prefera ca intr-o lume a costumelor gri ce nu detin toate raspunsurile, sa umble ras in cap si imbracat in negru, scriind si vorbind in metafore pline de culoare.
Are o experienta de peste 20 de ani in lucrul cu companii multinaţionale unde a fost consultant, colaborând într-o vreme şi cu guvernul Tony Blair. Aria sa de expertiză acoperă zona de strategie corporativă, companii multinaţionale şi fenomenul de globalizare.
Kjell Nordström ţine prelegeri în toată lumea şi este considerat un „rebel cu o cauză”. Conferinţele sale combină rigoarea academică cu logica şi gândirea "funky-free".

Dr. Jonas Ridderstrale este unul dintre cei mai importanţi membri ai noii generaţii de guru de business din Europa. El înfruntă nebunia şi hiperbola ce marchează economia mondială, iar farmecul sau este global. Jonas s-a bucurat de o enormă atenţie din partea instituţiilor media din întreaga lume.
În martie 2004 el a fost invitat de CNN în cadrul programului Global Office pentru un lung interviu care a dezbătut ideile prezentate în cărţile sale. Dr. Ridderstråle a fost de asemenea prezentat în revistele Fortune, Fast Company, Time Magazine, Financial Times, Stern, Paris Match şi multe alte publicaţii de pe tot globul.
Studiile sale sunt axate pe modele organizaţionale şi stiluri de leadership noi şi au fost publicate în jurnale academice de marcă, precum Business Strategy Review, Organization Science şi CritcalEYE Magazine. Jonas a contribuit la best-seller-ul The Financial Times Handbook of Management and Business: The Ultimate Resource.

Cuprins Funky Business. Talentul face capitalul sa danseze:

Cuvânt înainte
Prefaţă la ediţia originală

1. Vremuri funky
Bătălia creierelor
A treia revoluţie a cunoaşterii
Revoluţii reevaluate
Afacerile funky sunt cu adevărat globale
Afacerile funky înseamnă mai multă competiţie pentru orice şi peste tot
Afacerile funky necesită o căutare constantă a diferenţierii
Afacerile funky necesită inovaţie organizaţională
Afacerile funky pun în centru managementul şi leadership-ul
Afacerile funky ne dau nouă puterea
În viitorul funky

2 Forţele funk-ului
Tehnologia, interminabila secvenţă
Date digitale
Vise digitale
Instituţiile: refacerea mausoleelor
Instituţia capitalismului
Statul naţional
Partidele politice
Întreprinderea eternă
Familia
Valorile: de la telescoape la caleidoscoape
Valorile legate de muncă
Fuziune în satul global
Vidul spiritual
Deregularizarea vieţii: condamnaţi la libertate
Confruntarea cu haosul

3. Satul funky
Societatea surplusului
Mania pieţei
Oferta fără sens
Comunicarea fără costuri
Întoarcerea clientului cu pretenţii
Cursa pentru captarea atenţiei
Acum - societatea în timp real
Epoca licitaţiilor
Softotal: societatea bazată pe forţa creierului
Competiţia bazată pe competenţă
Peste tot: societatea interconectată la nivel global
Vestul îndepărtat
Orientul îndepărtat
Estul aprop(r)iat
Sub nasul nostru
Lideri şi leneşi
Societatea neclară
Societatea fragmentată
Polarizarea
Tribalizarea
Individualizarea
Societatea de cuvinte-compuse
Învingătorul ia tot
Competiţia bazată pe reţetă

4. Funky Inc.
Funky Inc. ştie să focalizeze
Focalizarea restrânge aria de relevanţă
Focalizând, te goleşti pe dinăuntru
Când focalizezi, ai o ţintă
Funky Inc. are forţă de acţiune
Forţa internă
Forţa industrială
Forţa internaţională
Funky Inc. e inovatoare
Inovează prin reinventarea strategiei
Inovează prin viteză
Inovează prin isteţime
Să-ţi ignori şi să-ţi asculţi clienţii
Să combini eterogenitatea cu omogenitatea
Funky Inc. este heterarhică
Modelul funky
Şapte caracteristici ale firmei funky
Reţeta succesului?

5. Voi, cei funky
Leadership-ul de substanţă
Direcţia: lămureşte-mă
Experimentarea: iartă-mă
Educaţia: dezvoltă-mă
Personalizarea: dă-mi atenţie
Arată-te aşa cum eşti
Fii unic
Încorporează
Fă-ţi conexiuni
Managementul de vis e managementul visurilor

6 Te simţi funky
Material pentru fanteziile nocturne
De la localizare la organizare
Economii pentru suflet
Inovaţia infinită
Strategii de senzaţie
Construirea întreprinderii emoţionale
Media nu câştigă niciodată

Note
Credite pentru fotografii şi ilustraţii

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Succesul in vanzarea cu amanuntul - Retail Success

Succesul in vanzarea cu amanuntul - Retail Success

49,00 46,00leiinformatii carte
Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

35,00 32,50leiinformatii carte
Bazele microeconomiei intreprinderii

Bazele microeconomiei intreprinderii

21,50 20,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania