Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale

Autor: Al Ries

Traducator: Patricia Mandache

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 973-86481-7-3

Pagini: 352

An aparitie: 2006

Format: 13 x 20 cm

Pret: 49,00 45,50lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Al Ries

"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei gandi de doua ori."
- Philip Kotler

Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale - Excelenta in mediul concurential de astazi. Usor de citit si usor de aplicat.

  • Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale ofera sfaturi concrete, la obiect, despre cum poti asigura un viitor de success afacerii tale.
  • Focus. este unul din cele mai importante concepte din lumea actuala a afacerilor.
  • Focus. Un lucru de care depinde viitorul afacerii tale prezinta metoda inteligenta prin care compania ta poate sa evolueze, sa-si mareasca cota de piata si sa-si sporeasca valoarea actiunilor fara a-si sacrifica insa activele-cheie de care va avea nevoie in perspectiva.

Prezentand exemple din nenumarate domenii, Ries expune motivele pentru care companiile cu un focus restrans sunt adevaratele castigatoare.

"Grozav cuvant! Grozava carte! O recomand calduros tuturor acelora care au nevoie de un dus cu apa rece ca sa le aduca aminte cat este de riscanta lipsa focus-ului."
- Michael Gerber, autor al cartii The E-Myth.

"O lectura obligatorie pentru toti directorii de marketing care urmaresc sa ocupe pozitia de lideri de piata."
- Harold Burson, presedinte, Burson-Marsteller.

Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout).

In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul dintre cei 100 cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20. Cartile sale genereaza un enorm interes in cadrul comunitatii oamenilor de marketing din intreaga lume.

Al Ries ofera consultanta pe strategie de marketing si branding companiilor din grupul Fortune 500.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Strategia portofoliului de brand

Strategia portofoliului de brand

55,00 51,00leiinformatii carte
Noua pozitionare

Noua pozitionare

65,00 60,00leiinformatii carte
Diferentiaza-te sau mori

Diferentiaza-te sau mori

49,00 46,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania