Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol

Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol

Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol

Autor: Joseph Pine, James Gilmore

Traducator: Mihaela Sofonea

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-1931-27-2

Pagini: 421

An aparitie: 2010

Format: 14.5 x 20.5 cm

Pret: 49,00 43,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Economia experientei este realizata in parteneriat cu revista BIZ si sustinuta de Pastel Group.
- Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra?
- Pentru ce ar plati un pret special?

Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul propus odata cu ceasca de cafea.
Valoarea pe care o anumita experienta o are pentru un individ determina valoarea ofertei si dicteaza strategia companiilor. Daca participati la competitie bazandu-va numai pe pret, pierdeti in cursa pentru avantajul competitiv.
Bunurile si serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmeaza sa fie ridicata, sustin Pine si Gilmore, dand la iveala spectacolul Economiei Experientei - o noua era economica si un model de abordare a lumii afacerilor.
Inspirati-va din regulile de joc ale lumii teatrului si veti schimba cultura firmei si viata consumatorilor.

Publicata in peste 12 limbi si considerata una dintre cele mai bune carti din toate timpurile, Economia experientei este manualul cu ajutorul caruia managerii pot incepe sa regizeze experiente de neuitat.

"O carte geniala, absolut originala"
- Tom Peters

"O perspectiva‚ relevanta si binevenita asupra oportunitatilor curente sau viitoare din comert, divertisment si viata publica. Economia experientei da dovada de un bun simt iesit din comun."
- Kenneth Wong, presedinte, Walt Disney Imagineering

"Economia Experientei este o carte esentiala: ne ajuta sa intelegem de ce simpla oferire a unor servicii nemaipomenite nu mai reprezinta o strategie profitabila. Pine si Gilmore vin cu observatii practice patrunzatoare, care vor ajuta toate domeniile de activitate sa tina pasul cu noua Economie a Experientei."
- Alan P. Hald, co-fondator al MicroAge

"Chiar si la 10 ani distanta de momentul in care a fost scrisa, Economia Experientei expune un model pe care multi se tem inca sa il aplice. Dar nu acestia au construit companii de referinta, ci cei ce au avut curajul, energia si viziunea de a-si pune in scena un business precum un spectacol."
- Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group

"Lumea se indreapta vertiginos spre uniformizare, iar asta inseamna ca toate bunurile inovatoare si toate serviciile oferite vor fi copiate cu viteza de propagare a sunetului. Joseph Pine si James Gilmore privesc dincolo de modelele traditionale de afaceri si ne dau solutia: diferentierea prin experienta. M-au convins ca munca este ca teatrul si ca succesul rezulta din crearea experientelor si din caracterul unic al fiecarei interactiuni."
- Watts Wacker, fondator FirstMatter

B. Joseph Pine II
preda la mai multe scoli de afaceri, printre care si MIT Sloan School of Management. Este printre promotorii apropierii companiilor de consumatori: unul dintre proiectele in care a fost implicat ca manager IBM a presupus implicarea directa a utilizatorilor si a partenerilor in procesul de elaborare a sistemului Application System/400 (Premiul National pentru Calitate "Malcolm Baldridge"¯).

James H. Gilmore
si-a inceput cariera la Procter & Gamble si timp de 10 ani a fost unul dintre consultantii companiei Cleveland Consulting Associates and Computer Sciences Corporation. Este profesor la Darden Graduate School of Business din cadrul University of Virginia si lucreaza cu companii si cu organizatii non-profit pentru stimularea creativitatii.

B. Joseph Pine II
si James H. Gilmore au fondat compania Strategic Horizons LLP. Au scris mai multe articole impreuna, publicate in Harvard Business Review, The Wall Street Journal, Strategy & Leadership si altele. Pe langa Economia Experientei, au mai scris The Experience IS the Marketing (2002), Authenticity: What Consumers Really Want (2007).

Cuprins Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol:

1 Bine ati venit in Economia Experientei!
2 Pregatirea scenei
3 Spectacolul trebuie sa continue
4 Pregatiti-va rolul
5 Experienta unui sacrificiu mai mic

ANTRACT. O experienta reconfortanta
6 Munca este un teatru
7 Interpretarea formei
8 Acum, jucati-va rolul
9 Clientul este produsul
10 Cum sa va gasiti rolul in lume

BIS. Iesire, prin dreapta scenei

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Calculul consimtamantului. Fundamente logice ale democratiei constitutionale

Calculul consimtamantului. Fundamente logice ale democratiei constitutionale

75,00 70,00leiinformatii carte
Calea spre independenta financiara

Calea spre independenta financiara

29,90 27,90leiinformatii carte
Gestiunea riscului in afacerile internationale

Gestiunea riscului in afacerile internationale

35,00 33,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania