Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata

Autor: Gerald Zaltman

Traducator: Cristina Popa

Editura: POLIROM

ISBN: 978-973-46-0743-3

Pagini: 456

An aparitie: 2007

Format: 13 x 20 cm

Pret: 29,95 28,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata - Gerald Zaltman

In ciuda sumelor imense alocate studiilor de piata, aproape 80% dintre produsele noi sint sortite esecului.
 
Scenariul a devenit clasic: clientii declara ca isi doresc un anumit produs, companiile il pun la punct, dar imediat ce produsul devine disponibil, nu-si mai gaseste cumparatori.
 
Gerald Zaltman, cunoscut economist american si profesor de marketing, pune la dispozitia celor interesati un set de solutii pentru rezolvarea dilemei: intrebari eficiente pentru anchetele de piata, evaluarea reactiilor consumatorilor la stimulii de piata sau construirea "diagramelor de consens|.
 
Avind la baza cercetari din diverse discipline (neurologie, sociologie, analiza literara, stiinta cognitiva), lucrarea realizeaza o analiza comprehensiva a gindirii consumatorului ce reflecteaza la nevoile sale si evalueaza produsele pe care companiile i le ofera.

Cuprins Cum gandesc consumatorii. Aspecte esentiale pentru studiile de piata:

- Sa intelegem ce se intimpla la nivel mental. Inconstientul cognitiv al consumatorilor
- Cum sa "citim" gindirea pietei. Utilizarea diagramelor de consens
- Puterea fragila a memoriei
- Marcile si povestile lor
- Stimulente pentru gindirea creativa

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

151 de idei eficiente pentru motivarea angajatilor. Cum sa-i formezi si sa-i pastrezi pe cei mai buni

151 de idei eficiente pentru motivarea angajatilor. Cum sa-i formezi si sa-i pastrezi pe cei mai buni

24,95 22,50leiinformatii carte
Lucrul in echipa. Lectii practice

Lucrul in echipa. Lectii practice

26,95 24,50leiinformatii carte
Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor

Schimbarea in organizatii. Optimizarea comportamentului angajatilor

29,95 22,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania