Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Strategia portofoliului de brand

Strategia portofoliului de brand

Strategia portofoliului de brand

Autor: David A. Aaker

Traducator: Raluca Andrei, Renata Nicolescu

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 978-973-87488-8-0

Pagini: 430

An aparitie: 2006

Format: 13 x 20 cm

Pret: 55,00 51,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Strategia portofoliului de brand. Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate - David A. Aaker

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand.

In cartea "Strategia portofoliului de brand. Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate" sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

  • Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
  • Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
  • Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
  • Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

"Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante."
- Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern

David A. Aaker este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului.

Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Noua pozitionare

Noua pozitionare

65,00 60,00leiinformatii carte
Diferentiaza-te sau mori

Diferentiaza-te sau mori

49,00 46,00leiinformatii carte
Adevar, minciuna si advertising. Arta Account Planningului

Adevar, minciuna si advertising. Arta Account Planningului

60,00 55,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania