Librarie » Carti » Marketing - Publicitate » Principiile marketingului - ed.2

Principiile marketingului - ed.2

Principiile marketingului - ed.2

Autor: Philip Kotler, Gary Armstrong

Editura: TEORA

ISBN: 0313

Pagini: 1112

Pret: 107,90 100,00lei


Disponibilitate: stoc epuizat
adauga in cos
Descrierea cartii:

Principiile marketingului - Philip Kotler, Gary Armstrong

Aceasta noua editie a manualului Principiile marketingului pastreaza toate elementele care l-au facut sa ocupe un loc de frunte la nivel mondial pentru aproape doua decenii, dar a fost meticulos revizuit in ideea celei mai importante teme de marketing a acestui mileniu: conectarea.

Cartea vine cu importante notiuni teoretice noi si o analiza mai extinsa pe urmatoarele teme:

Conectare cu clientii: conectare mai selectiva, mai directa si pentru toata viata.

Marketing relational - gasirea, pastrarea si cultivarea unor clienti profitabili si adjudecarea valorii pe durata de viata a clientului, prin construirea unor relatii intensiv valorice cu clientii.

Furnizarea la un nivel superior a valorii, satisfactiei si calitatii pentru client – atragerea, pastrarea si cultivarea clientilor prin elaborarea unor strategii axate pe piata si „avand grija de client”. Fiecare capitol trateaza integrat aceasta tema, pe langa cel dedicat in intregime valorii pentru client, satisfacerii clientului si dezvoltarii relatiilor cu clientii.

Tehnologii de conectare – utilizarea Internetului si a altor tehnologii informationale, computerizate, de comunicatii si transport, pentru conectare directa cu clientii si pentru modelarea unor oferte de marketing adaptate la nevoile lor. Aceasta editie ofera o analiza integrata in fiecare capitol, plus un capitol dedicat in intregime marketingului direct si online.

Conectare cu partenerii de marketing: conectare in interorul si in exteriorul companiei, pentru a oferi impreuna cu partenerii mai multa valoare clientilor.

Lantul valoric al companiei - conectare in interiorul companiei, pentru ca activitatea acesteia sa se bazeze pe munca in echipa si actiune integrata, caracterizate prin colaborare inter-functionala si concentrare pe client.

Retele de furnizare a valorii - conectare cu parteneri din exteriorul companiei, pentru crearea unor lanturi ale ofertei eficace.

Conectare cu lumea din jurul nostru:

- Marketing global - conectare in plan global cu clientii si partenerii de marketing. A noua editie ofera o analiza integrata in fiecare capitol, plus un capitol dedicat in intregime consideratiilor de marketing global.
- Etica de marketing, ecologismul si responsabilitatea sociala - reexaminarea conexiunilor cu valorile si responsabilitatile sociale. Aceasta editie ofera o analiza integrata in fiecare capitol si un capitol dedicat in intregime responsabilitatii sociale si eticii de marketing.
- Conexiuni extinse - gradul din ce in ce mai mare de adoptare a marketingului de catre organizatiile non-profit si guvernamentale.

ELEMENTE-CHEIE
Phil si Gary ii indruma pe studenti prin aceasta Lume Noua a marketingului.

EXEMPLE LA INCEPUT DE CAPITOL
Fiecare capitol incepe cu o poveste de marketing in cheie spectaculara, care face introducerea temelor principale ale capitolului si starneste interesul studentilor.

OBIECTIVE LA INCEPUT DE CAPITOL
Fiecare capitol incepe cu obiective de studiu, care sintetizeaza preliminar expunerea notiunilor teoretice din cuprinsul capitolului.
CASETE "MARKETINGUL IN ACTIUNE"
Pe tot parcursul cartii sunt incluse casete-text intitulate „Marketingul in actiune”, care prezinta exemple suplimentare si informatii importante.

TERMENI DE RETINUT
Termenii de retinut sunt evidentiati in interiorul textului, clar definiti pe paginile unde apar prima oara si inclusi intr-o lista la sfarsitul fiecarui capitol.

EXERCITII TIP "CONEXIUNI INTERNET"
Fiecare capitol se incheie cu un exercitiu Internet foarte atent conceput, care demonstreaza practic forta Webului ca instrument de marketing.

REZUMATE LA SFARSIT DE CAPITOL
La sfarsit de capitol sunt incluse rezumate pentru fiecare obiectiv al capitolului, menite sa intareasca asimilarea ideilor si conceptelor principale.

CONECTARE CU CONCEPTELE - INTREBARI SPRE DEZBATERE SI APLICATII PRACTICE
Fiecare capitol contine un set de intrebari spre dezbatere si exercitii aplicative, care acopera cele mai importante concepte ale capitolului.

STUDII DE CAZ PE COMPANIE
La sfarsitul fiecarui capitol se ofera un studiu de caz pe companie, spre dezbatere la clasa sau in cadrul unor lucrari scrise; fiecare parte importanta a manualului se incheie cu un studiu de caz general. Aceste studii de caz ii determina pe studenti sa aplice principiile de marketing in situatii reale cu care se confrunta companiile.

 ANEXE
Cele trei anexe la textul principal al cartii - "Masurarea si previzionarea cererii", "Aritmetica de marketing" si "Cariere in marketing" - le ofera studentilor informatii practice suplimentare.

GLOSAR
La sfarsitul cartii exista un glosar tematic cuprinzator, care ofera definitii sintetice ale termenilor-cheie din textul manualului.

INDEX
Cele trei indexuri - tematic, al autorilor si al organizatiilor/marcilor/companiilor - prezinta liste alfabetice de referinta pentru informatiile si exemplele din textul cartii.

PHILIP KOTLER este profesor emerit de marketing international, titularul catedrei S.C. Johnson & Son din cadrul Sectiei Postuniversitare de Management Kellogg, Universitatea Northwestern.Dr.Kotler este autorul cartii Managementul marketingului - analiza, planificare, implementare si control (Prentice Hall)- carte tradusa si la Editura Teora si considerata manualul de marketing cel mai larg utilizat in facultatile de economia afacerilor.

Este autorul mai multor carti de succes si a scris peste 100 de articole pentru diverse periodice economice renumite. In plus, este singurul care a reusit sa cucereasca de trei ori mult ravnitul premiu Alpha Kappa Psi, acordat pentru cel mai bun articol al anului din revista Journal of Marketing.
 
Printre multele distinctii primite de dr. Kotler se numara Premiul Paul D. Converse, acordat de Asociatia Americana de Marketing pentru "contributii remarcabile aduse stiintei marketingului", si Premiul Stuart Henderson Britt pentru "Marketerul anului".

A fost primul castigator desemnat pentru doua premii importante: titlul de "Profesor de marketing emerit al anului", acordat de Asociatia Americana de Marketing, si Premiul Philip Kotler pentru excelenta in marketingul serviciilor de sanatate, inmanat de Academia pentru Marketingul Serviciilor de Sanatate.

De asemenea, a primit si Premiul Charles Coolidge Parlin, care onoreaza in fiecare an o personalitate de frunte din domeniul marketingului. In 1995 a primit Premiul "Profesor de marketing emerit al anului", din partea Asociatiei Internationale a Directorilor de Vanzare si Marketing. Dr. Kotler a ocupat fotoliul de presedinte al Colegiului de Marketing din cadrul Institutului de Stiinte ale Managementului (TIMS), si cel de director al Asociatiei Americane de Marketing.

A primit titlul de doctor honoris causa din partea Universitatii DePaul, a Universitatii Zurich si a Universitatii de Economie si Stiinte ale Afacerilor din Atena. Numeroase companii mari, atat americane, cat si straine, au apelat la serviciile sale de consultanta pentru strategii de marketing.

GARY ARMSTRONG este profesor universitar eminent, titular al catedrei Crist W. Blackwell din cadrul Facultatii de Economia Afacerilor Kenan-Flagler, Universitatea North Carolina, Chapel Hill. Diploma de masterat in economia afacerilor si-a obtinut-o la Universitatea de Stat Wayne din Detroit, iar doctoratul in marketing la Universitatea Northwestern.

Dr. Armstrong a scris numeroase articole pentru reviste economice renumite. In calitate de consultant si cercetator, a colaborat cu multe companii in domeniul cercetarii de marketing, al managementului vanzarilor si al strategiei de marketing, dar prima sa dragoste ramane predarea la clasa. Titularizarea sa ca profesor universitar eminent pe catedra Blackwell este singura titularizare permanenta de acest fel din cadrul Universitatii North Carolina, Chapel Hill.

Dr. Armstrong a fost extrem de activ in predarea si administrarea programului de studii pre-masterat din cadrul facultatii Kenan-Flagler. Printre functiile sale administrative recente se numara cea de presedinte al corpului profesoral de marketing, cea de director-asociat al programului de studii pre-masterat in economia afacerilor, cea de director al programului magna cum laudae in economia afacerilor si altele.

Dr. Armstrong este foarte apropiat de studentii sai: numeroase asociatii studentesti, atat din facultatea de stiinte economice, cat si din alte facultati, i-au acordat mai multe premii pentru recunoasterea meritelor sale didactice. Este singurul profesor care a primit de mai multe ori foarte respectatul Premiu pentru excelenta in predare, acordat de Facultatea Kenan-Flagler, si pe care l-a castigat in 1993 pentru a treia oara.

Cuprins Principiile marketingului:

I. PRIMELE NOTIUNI DESPRE MARKETING SI PROCESUL DE MARKETING

1.       Marketingul intr-o lume in schimbare – crearea valorii si satisfactiei pentru client
2.       Planificarea strategica si procesul de marketing
3.       Mediul de marketing

II. OCAZII FAVORABILE SI STRATEGII DE MARKETING

4.       Cercetarea de marketing si sistemele de informatii
5.       Pietele de consum si comportamentul de cumparare al consumatorului
6.       Pietele de afaceri si comportamentul de cumparare organizational
7.       Segmentarea pietei, vizarea pietei si pozitionarea pentru avantaj concurential

III. MIXUL DE MARKETING

8.       Strategii pentru produse si servicii
9.       Realizarea produsului nou si strategiile corespunzatoare ciclului de viata al produsului
10.    Stabilirea pretului produsului – consideratii si abordari
11.    Stabilirea pretului produsului – strategii de stabilire a pretului
12.    Canalele de distributie si managementul logisticii
13.    Comertul cu amanuntul si comertul cu ridicata
14.    Strategia comunicatiilor de marketing integrate
15.    Publicitatea, promovarea vanzarilor si relatiile publice
16.    Vanzarea personala si managementul vanzarilor
17.    Marketingul direct si online – noul model de marketing

IV. MANAGEMENTUL MARKETINGULUI

18.    Strategii concurentiale: atragerea, pastrarea si cresterea clientilor
19.    Spatiul de piata global
20.    Marketingul si societatea: responsabilitatea sociala si etica de marketing

Anexa 1 - Masurarea si previzionarea cererii A-1
Anexa 2 - Aritmetica de marketing A-9
Anexa 3 - Cariere in marketing A-16

Glosar G-1

Index tematic I-1

Indexul autorilor/organizatiilor/marcilor/companiilor I-12

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Secretele succesului in marketing

Secretele succesului in marketing

27,25 25,00leiinformatii carte
Marketing direct - curs practic

Marketing direct - curs practic

22,00leiinformatii carte
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes

Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes

34,95 32,50leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania