Librarie » Carti » Management » Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii

Autor: Stephen Denning

Traducator: Alina Popescu

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-1931-32-6

Pagini: 353

An aparitie: 2010

Format: 14.5 x 20.5 cm

Pret: 55,00 51,50lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Limbajul secret al leadershipului. Cum sa indemni la actiune prin arta povestirii - Stephen Denning

Limbajul secret al leadershipului continua Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic.

Cum procedează liderii pentru a avea priză la publicul lor?

Stephen Denning, cunoscător al artei de a spune poveşti care remodelează afacerile, explică de ce abordarea tradiţională a comunicării nu funcţionează în leadership şi arată tiparele ascunse pe care liderii eficienţi le folosesc pentru a aprinde scânteia schimbării.
 
In Limbajul secret al leadershipului, el arată cum poate fi inspirat entuziasmul pentru o cauză, oricât de sceptică, cinică sau ostilă ar fi audienţa.

Denning introduce conceptul de inteligenţă narativă - abilitatea de a înţelege, de a acţiona şi reacţiona la timpul potrivit în lumea afacerilor, pe care el o descrie ca o mereu schimbătoare lume a poveştilor ce se întreţes. Ne arată de ce această abilitate este vitală în leadership, care îi sunt dimensiunile şi cum poate fi măsurată.

Explicaţiile, exemplele şi trucurile din Limbajul secret al leadershipului sunt esenţiale pentru CEO, manageri, brand manageri, politicieni, profesori, părinţi - adică pentru oricine are de gând sa schimbe lumea.

"Această carte a primit o mulţime de aprecieri. Este categoric o carte pentru cei interesaţi de leadershipul transformaţional."
    - Strategic Communication Management

"Dacă oamenii de afaceri nu înţeleg şi nu preiau imediat ideile din această carte, şi ei, şi organizaţiile lor, sunt condamnaţi la eşec. [...] Liderii fac mai mult decât să conceapă şi să aplice strategii, ei trebuie să-i inspire pe oameni să-i urmeze... Aceasta carte arata cum."
     - Financial Times

In 2007, Financial Times a plasat Limbajul secret al leadershipului pe locul al doilea în topul Celor mai bune cărţi de business ale anului.

"Stephen Denning vede lucruri peste care noi ceilalţi trecem prea uşor şi, mai mult, ni le explică atât de limpede, încât oricine le poate înţelege."
      - Chip Heath, Stanford University

Cuprins Limbajul secret al leadershipului:

I. CE ESTE LEADERSHIPUL TRANSFORMAŢIONAL?
Introducere: Zece greşeli pe care le fac liderii care doresc schimbarea
1. Limbajul secret al leadershipului

II. LIMBAJUL LEADERSHIPULUI: PRINCIPALELE CONDIţII FAVORABILE
2. Articularea unui scop clar şi înălţător
3. Povestea liderului: devotamentul faţă de obiectiv
4. Profunda cunoaştere a poveştii ascultătorilor
5. Cultivarea inteligenţei narative
6. Să spui poveşti adevărate
7. Prezenţa leadershipului: limbajul nonverbal al leadershipului

III. LIMBAJUL LEADERSHIPULUI: PASI-CHEIE
8. Captarea atenţiei publicului
9. Stimularea dorinţei
10. Consolidarea prin argumente logice
11. Continuarea dialogului
12. Epilog

Anexa 1: Prezentare către Comitetul pentru Managementul
Schimbării al Băncii Mondiale: aprilie 1996
Anexa 2: Modele şi exerciţii
Anexa 3: Care este nivelul vostru de inteligenţă narativă?
Note
Mulţumiri

Stephen Denning este senior fellow la James MacGregor Burns Academy of Leadership, de la Universitatea Maryland. A fost director de program pentru managementul cunoştinţelor la Banca Mondială.

S-a născut la Sydney, a studiat Dreptul şi Psihologia la universitatea locală şi a lucrat ca avocat vreme de mai mulţi ani. Ulterior, şi-a luat diploma postuniversitară în Drept la Universitatea Oxford.
 
În 1969 s-a alăturat echipei de la Banca Mondială, unde a deţinut diverse posturi de conducere.
 
Din 1996 până în 2000, în calitate de director pentru managementul cunoştinţelor, Denning a condus programul de împărtăşire a cunoştinţelor al Băncii Mondiale. Din anul 2000 lucrează cu organizaţii din Statele Unite, Europa, Asia şi Australia, în domenii precum leadershipul, inovaţia şi naraţiunea de afaceri.
Denning este autorul lucrărilor The Springboard: How Storytelling Ignites Action in Knowledge-Era Organizations (2000), Squirrel Inc.: A Fable of Leadership through Storytelling (2004) şi The Leader`s Guide to Storytelling: Mastering the Art and Discipline of Business Narrative (2005).
A mai publicat un roman şi un volum de poezii, fiind membru asociat al Royal Society of Arts.

In noiembrie 2000, Teleos l-a inclus pe Denning printre cei mai admirati zece lideri în domeniul cunoasterii din lume.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Leadership total

Leadership total

38,00 35,00leiinformatii carte
Colaborarea

Colaborarea

38,00 35,50leiinformatii carte
Planul de actiune pentru 100 de zile al noului lider

Planul de actiune pentru 100 de zile al noului lider

35,00 32,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania