Librarie » Carti » Psihologie » Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti

Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti

Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti

Autor: Guy Kawasaki

Traducator: Anda Sebesi

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-606-8360-00-3

Pagini: 280

An aparitie: 2012

Format: 14,5x20,5 cm

Pret: 49,00 46,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Incantare. Arta de a influenta sentimentele, gandurile si actiunile celorlalti - Guy Kawasaki

Incantarea, asa cum este ea definita de Guy Kawasaki, nu vorbeste despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transforma situatiile si relatiile interumane. Converteste ostilitatea in amabilitate si remodeleaza amabilitatea in afinitate. Ii transforma pe sceptici si cinici in persoane increzatoare, iar pe cei indecisi in indivizi loiali.

Sentimentul de incantare poate aparea in timpul unei tranzactii comerciale, al unei negocieri dificile intre companii concurente sau chiar atunci cand iti innoiesti statusul pe Facebook. Incantarea este un instrument mai puternic decat tehnicile traditionale de persuasiune si manipulare si chiar mai eficient decat tehnicile clasice de marketing de care toata lumea abuzeaza.

"Eu definesc sentimentul de incantare ca fiind procesul prin care oamenii se delecteaza cu un produs, serviciu, organizatie sau idee."
- Guy Kawasaki

Cartea lui Guy surprinde importanta faptului - si arta - de a crede intr-o idee care ii ofera clientului ceva in totalitate unic. Puterea unei idei cu adevarat bune de a transforma piata si experientele consumatorului individual este imensa, iar aceasta carte ofera o bogatie de idei menite sa ajute afacerile si antreprenorii sa fructifice acest potential.
- Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

Kawasaki ne ofera idei intr-atat de valoroase, incat cu totii ne-am fi dorit sa le cunoastem cu mult timp in urma.
- Robert Cialdini, autorul cartii Influence: Science and Practice

Cititi aceasta carte pentru a reusi sa creati o companie la fel de incantatoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple

Cel mai bun tratat despre relatii interpersonale de la cartea scrisa de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, incoace.
- Michael Gartenberg, director Gartner

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Ma exaspereaza sa lucrez cu tine. cum sa scapi din capcanele emotionale de la serviciu

Ma exaspereaza sa lucrez cu tine. cum sa scapi din capcanele emotionale de la serviciu

29,00 27,00leiinformatii carte
Cu autismul la psiholog

Cu autismul la psiholog

25,00leiinformatii carte
Pregatirea si realizarea evaluarii psihologice individuale

Pregatirea si realizarea evaluarii psihologice individuale

32,95 31,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania