Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Diferentiaza-te sau mori

Diferentiaza-te sau mori

Diferentiaza-te sau mori

Autor: Jack Trout

Traducator: Liana Tomescu

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 973-87488-7-9

Pagini: 272

An aparitie: 2006

Format: 13 x 20 cm

Pret: 49,00 46,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei - Jack Trout

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa.

Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate - lucruri pe care si concurenta le poate realiza.

Jack Trout in "Diferentiaza-te sau mori" analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes - ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit's Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut - pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se diferentieze, in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru, dar nu reusesc.

In orice caz, lucrarea Diferentiaza-te sau mori. Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment, fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes in marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii, in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii, indiferent de importanta lor, pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul, cu ajutorul unor strategii diverse.

"Diferentiaza-te sau mori se diferentiaza intre cartile de marketing prin stilul sau lucid, viziunea sa clara cu privire la viitorul pietei... si solutiile sale intelepte pentru supravietuirea in fata competitiei nebunesti pe care o vom intalni, cu siguranta, acolo."
- Dan Rather, CBS News

Jack Trout este presedintele companiei Trout & Partners, una dintre cele mai prestigioase firme de marketing din SUA, ce detine sedii in treisprezece tari si un portofoliu de clienti care include companiile AT&T, IBM, Merrill Lynch, Sears si altele, toate incluse in topul Fortune 500.

Recunoscut ca fiind una dintre cele mai influente autoritati in marketing, Jack Trout a fost primul care a popularizat conceptul "pozitionarii" produselor si ideilor in mintea consumatorilor. Un orator apreciat, el este autorul a numeroase carti clasice de marketing, printre care se numara best-seller-ul Pozitionarea: Lupta pentru un loc in mintea ta, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si, in anul 1998, The Power of Simplicity.

Steve Rivkin este coautor al The New Positioning si The Power of Simplicity si directorul propriei firme de consultanta in domeniul comunicarii, avand clienti precum KraftFoods, Olin Corp si Horizon Health System.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Adevar, minciuna si advertising. Arta Account Planningului

Adevar, minciuna si advertising. Arta Account Planningului

60,00 55,00leiinformatii carte
Avon. Cum a fost construita la nivel mondial compania pentru femei

Avon. Cum a fost construita la nivel mondial compania pentru femei

35,00 32,50leiinformatii carte
Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

Salturi creative. 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi

50,00 46,50leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania