Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Design of business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv

Design of business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv

Design of business. Cum sa transformi principiile de design in avantaj competitiv

Autor: Roger Martin

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-19-3142-5

Pagini: 184

An aparitie: 2010

Format: 14,5 x 20,5 cm

Pret: 39,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:


Cele mai multe companii vor sa inoveze. Sa vina cu ceva care sa schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc in dezvoltare, platesc designeri, consultanti si asa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decat rareori pe masura eforturilor. De ce? In Design of Business, Roger Martin vine cu un raspuns convingator: avem prea multa incredere in gandirea analitica, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici imbunatatiri.

Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adica de o gandire care tine de felul cum avanseaza domeniul datelor cunoscute de la o etapa la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristica (o regula empirica ce duce la solutie), la algoritm (o formula predictabila pentru producerea unui raspuns) si la cod (formula devine atat de previzibila, incat este aplicata automat).

Martin arata cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM s.a. folosesc paradigma designului si ard etapele, ajungand la inovatii ce le asigura avantajul competitiv.

"Design of Business ne arata un Roger Martin in plina forma, un Roger Martin care ne provoaca sa regandim felul in care construim organizatii inovatoare."

Malcolm Gladwell, autorul cartilor Exceptionalii si The Tipping Point

"In Design of Business, Roger Martin descrie tensiunea dintre gandirea analitica si creativitatea intuitiva din organizatii. Solutia lui: paradigma designului, care aduce aceste doua forte opuse si necesare intr-un echilibru dinamic. Este o carte care le va fi pe plac si celor interesati de teorie, si celor interesati de practica." Tom Glocer, CEO, Thomson Reuters

"Roger Martin explica in aceasta carte un paradox al afacerilor din zilele noastre: supraaprecierea gandirii analitice ne lasa descoperiti in fata schimbarilor si orbi la orice oportunitate. Lasati-va deoparte parerile preconcepute doar atat cat sa cititi Design of Business si veti vedea apoi lumea cu alti ochi." Will Setlife, Vicepresedinte, Strategy, Insights & Innovation, Target

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Ce-ar face Google?

Ce-ar face Google?

49,00leiinformatii carte
Minighid de comportament investitional. Cum sa nu-ti fii cel mai mare dusman

Minighid de comportament investitional. Cum sa nu-ti fii cel mai mare dusman

39,00leiinformatii carte
Secretele vanzarii. Cum sa vinzi in orice situatie

Secretele vanzarii. Cum sa vinzi in orice situatie

24,00 22,50leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania