Librarie » Carti » Marketing - Publicitate » Cercetarea practica de marketing. Ed. II

Cercetarea practica de marketing. Ed. II

Cercetarea practica de marketing. Ed. II

Autor: Petre Datculescu

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 978-973-88156-6-7

Pagini: 814

An aparitie: 2013

Format: 16,5x23,5 cm

Pret: 120,00 110,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Cercetarea practica de marketing - Petre Datculescu

Aceasta lucrare de referinta contine o ampla trecere in revista a modalitatilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic si operational. Printre caracteristicile exceptionale ale cartii se numara:
  • Orientarea practica
  • Abordarea in detaliu a metodologiei
  • Conectarea stransa a cercetarii la problema concreta de marketing
  • Modalitati extinse de analiza
  • Un registru bogat de metode de masurare, procedee de esantionare si tehnici statistice, explicate simplu si oferite "gata pentru a fi folosite" Petre Datculescu este doctor in psihologie, consultant de marketing si director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, intemeiat in 1990. (www.irsop.ro).
Aceasta carte este editia a doua a lucrarii Cercetarea de Marketing publicata de autor la editura Brandbuilders in 2006. Cartea a fost revazuta, adaugita tematic si suplimentata substantial cu informatie practica aplicativa. Acesta este motivul pentru care titlul cartii a fost schimbat in Cercetarea Practica de Marketing. De ce o noua carte despre cercetare? Ce avantaje aduce in plus noua lucrare?

Primul obiectiv al cartii si indeosebi al actualei editii este apropierea mai mare a cercetarii de marketingul strategic si operational. Am folosit o abordare care mareste atat vizibilitatea, cat si valoarea legaturii dintre cercetare si activitatea practica de marketing.
Mai precis:
- Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie sa le serveasca si nu de la teoria si practica cercetarii stiintifice.
- Directiile si modalitatile de cercetare sunt analizate in cadrul activitatilor pe care le desfasoara marketingul in elaborarea strategiei de piata si in gestionarea mixului de marketing: produsul, pretul, distributia si promovarea.
- In prezentarea cercetarilor, un accent special este pus pe modul in care problema specifica de marketing dicteaza modalitatea specifica de abordare.

Astfel, rezulta in mod clar ca metodele nu au aplicabilitate universala si trebuie alese in stricta concordanta cu natura problemei cercetate. Al doilea obiectiv al cartii este sa completeze informatia academica din domeniul cercetarii de marketing cu solutii si recomandari practice pentru realizarea cercetarilor in cadrul marketingului real. Al treilea obiectiv este surprinderea evolutiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la editia precedenta, in cercetarea aplicativa de marketing au aparut domenii noi, ca de pilda cercetarea functionalitatii site-urilor web, a crescut importanta marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet. Actuala editie incearca sa reflecte aceste evolutii.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Creativitatea in publicitate

Creativitatea in publicitate

44,90 42,50leiinformatii carte
Marketingul local

Marketingul local

24,90 22,00leiinformatii carte
Marketingul in era digitala

Marketingul in era digitala

45,00 42,50leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania