Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Laura Ries

Traducator: Liana Tomescu

Editura: BRANDBUILDERS

ISBN: 973-86481-0-6

Pagini: 208

An aparitie: 2006

Format: 13x20 cm

Pret: 35,00 32,50lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului. Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala - Laura Ries

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.

Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele - laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:

- Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
- Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
- Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
- Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arby's, Ralph Lauren, Nike, Shell)
- Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)
- Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
- Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donald’s, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
- Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)

Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout) si al celui de branding, prin Cele 22 de legi imuabile ale brandingului.In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul din cei 100, cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20.
 
Cartile sale genereaza un enorm interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume.
 
Laura Ries este absolventa a Universitatii Northwestern din Ilinois in 1993.Dupa facultate isi incepe cariera in publicitate la TBWA Advertising din New York ca account executive pe conturile Woolite si Evian.
 
Din 1994 este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Lucreaza pentru cele mari companii ale lumii. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX NEWS CHANNEL, CNBC si CNN.

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Bazele microeconomiei intreprinderii

Bazele microeconomiei intreprinderii

21,50 20,00leiinformatii carte
Analiza statistica cu SPSS sub Windows

Analiza statistica cu SPSS sub Windows

26,95 25,00leiinformatii carte
Strategiile competitive ale firmei

Strategiile competitive ale firmei

26,90 25,40leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania