Librarie » Carti » Afaceri - Vanzari » BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate

Autor: Allen Adamson

Traducator: Mihaela Sofonea

Editura: PUBLICA

ISBN: 978-973-1931-10-4

Pagini: 336

An aparitie: 2010

Format: 14,5 x 20,5 cm

Pret: 49,00 46,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

Brandurile au fost si ele afectate de schimbarile culturale, sociale si geopolitice din ultimii ani. In plus, numarul lor e acum imens. Iar pe langa ele s-a inmultit si numarul firmelor de branding, numarul consultantilor, al strategilor s.a.m.d. In acest context, s-ar putea spune ca au dreptate cei carora li se pare complicat sa construiasca o marca puternica si ca cei care reusesc sunt niste norocosi. Gresit.

In BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate, Allen Adamson demonstreaza ca brandingul nu e neaparat complicat, vag si confuz. Dimpotriva, el sustine ca reteta succesului unui brand este una simpla. Asta daca te asiguri ca marca ta nu e doar deosebita, ci si deosebit de simpla: construieste-ti marca bazandu-te pe o idee simpla, care poate fi adoptata de toata organizatia si poate fi aplicata coerent in toate punctele de interactiune cu consumatorii.

Adamson a invatat multe din experienta avuta cu unele dintre cele mai celebre marci si demistifica in cartea BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate lumea supraprocesata a brandingului. In marea de carti ultraelaborate, hiperbolice si parabolice despre construirea unei marci, nicio alta carte nu ilustreaza mai bine cum poate fi simplificat procesul de branding pentru a obtine o marca puternica.

"Ia mult timp sa construiesti un brand. in timp ce incerci sa-l construiesti, se prea poate sa-l ingropi, de fapt. Asa ca merita sa stii ce faci. Daca mi s-ar cere sa recomand o carte despre marci, BrandSimple ar fi cea pe care as alege-o. Allen Adamson a surprins concepte de marca fundamentale si durabile, le-a explicat cu luciditate si le-a demonstrat validitatea prin multe exemple relevante. Cartea e o ilustrare perfecta a titlului."
- Kenneth Roman, fost presedinte si CEO, Ogilvy & Mather Worldwide

"In noua ordine a lumii economice, dominata de un exces al ofertei si de o tendinta accentuata de transformare a produselor de orice fel in bunuri de larg consum, viitorii castigatori din zona de produse si servicii vor fi cei cu branduri puternice. BrandSimple croieste drumul catre construirea unor marci durabile, puternice. O carte care trebuie neaparat citita, scrisa de unul dintre liderii celei mai mari firme de consultanta in materie de branding."
- Peter Georgescu, fost presedinte si CEO, Young & Rubicam

Allen P. Adamson este directorul general al firmei Landor Associates New York (Young & Rubicam), una dintre cele mai importante din domeniul consultantei strategice si al dezvoltarii de branduri, cu 24 de sucursale in 18 tari.

Adamson colaboreaza cu Forbes si este deseori consultat de New York Times, Wall Street Journal, Advertising Age, USA Today si Brandweek. In 2008 a publicat cea de-a doua sa carte, BrandDigital.

Cuprins BrandSimple. Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate:

Partea I: Ce stiu cele mai bune branduri
Capitolul 1. Sa incepem cu notiunile de baza
Capitolul 2. Scurta istorie a marcilor lumii - cat se poate de scurta
Capitolul 3. Ce s-a schimbat din 1970 si care sunt efectele acestei schimbari asupra brandurilor

Partea a II-a: Cum reusesc cele mai bune marci
Capitolul 4. Etapa intai: Stabilirea ideii de brand
Capitolul 5. Etapa a doua: Extragerea esentei ideii
Capitolul 6. Etapa a treia: Implicarea angajaailor in realizarea ideii
Capitolul 7. Etapa a patra: Ganditi-va la numele brandului
Capitolul 8. Etapa a cincea: Creati semnale de branding dincolo de numele brandului
Capitolul 9. Zece fisiere mentale de salvat
Capitolul 10. Un ultim gand simplu

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Teoria clasei de lux

Teoria clasei de lux

69,00 65,00leiinformatii carte
Comoara de la baza piramidei

Comoara de la baza piramidei

69,00 65,00leiinformatii carte
Libertatea de a alege. O declaratie personala

Libertatea de a alege. O declaratie personala

75,00 70,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania