Librarie » Carti » Management » B2B Brand Management

B2B Brand Management

B2B Brand Management

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

Editura: BRANDBUILDERS

Pagini: 348

An aparitie: 2011

Pret: 60,00 57,00lei


Disponibilitate: la comanda
adauga in cos
Descrierea cartii:

B2B Brand Management - Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch

In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare,  companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa le prefere ofertele.
Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald's, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza  consumatorilor individuali.
A venit insa momentul ca si companiile  industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat - existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric.

Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte.
Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei.

Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.

"Brandurile reprezinta o parte importanta pentru toate culturile de pe aceasta planeta, ca, de altfel, si pentru lumea afacerilor. Aceasta este prima carte cuprinzatoare despre managementul brandurilor B2B, care le va oferi chiar si celor mai experimentati manageri o noua perspectiva din care sa priveasca brandingul."
- Tim Love, vicepresedinte Omnicom Group

"Globalizarea schimburilor economice dintre companii si transcenderea granitelor nationale sunt probleme cu care se confrunta majoritatea liderilor. In aceasta lume, aflata intr-o continua schimbare, brandurile puternice transmit incredere.
Lucrarea de fata iti va oferi cunostintele necesare de brand management, astfel incat sa iti diferentiezi compania de concurenta de la nivel global."
- Axel C. Heitmann, CEO, Lanxess

"La Lenovo, suntem de parere ca brandingul in sectorul B2B este la fel de important ca in zona business-to-consumer.
Lucrarea de fata combina o abordare metodica sustinuta de exemple din lumea reala, aratandu-ti cum sa-ti consolidezi avantajele competitive pe termen lung  prin intermediul brandingului.
- Bill Amelio, CEO, Lenovo

Comentarii:

CARTI IN PACHETE PROMOTIONALE

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

Jurnalele Vampirilor: Trezirea + Lupta + Furia + Reuniunea

140,00leiinformatii carte
Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

Geronimo Stilton: Numele meu este... + Iubirea e ca branza... + Furtul diamantului + Banda motanului + Calatoriile...

110,00leiinformatii carte
Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

Cuvinte care vindeca + Ce ne spunem cand nu ne vorbim + Cele 7 secrete ale cuplurilor fericite

87,00leiinformatii carte

CARTI RECOMANDATE

Managementul Operatiunilor

Managementul Operatiunilor

170,00 160,00leiinformatii carte
Dictionar de Coaching Comentat

Dictionar de Coaching Comentat

40,00 38,00leiinformatii carte
Starea de sanatate a managementului din Romania din 2010

Starea de sanatate a managementului din Romania din 2010

49,00leiinformatii carte
Cos de cumparaturi
0 produse
in valoare de 0 lei
Newsletter
© Copyright Extra Carti, Librarie online, Toate drepturile rezervate | Termeni si Conditii | ANPC
Viziteaza magazinul Extra Carti pe ShopMania